Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Καλό μήνααααααααα σε όλους σας,

και..... αν είναι έστω και παγωμένη η αρχή της Άνοιξης .........εμείς ας της πούμε... "καλημέρα Άνοιξη", και εκείνη σίγουρα θα μας χαμογελάσει.........που θα πάει;

ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ "ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ"

Η σελίδα μας στο facebook "ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ"
εύχεται καλό μήνααααααααα σε όλους σας!!!!!!!!!!!! Σας περιμένουμε να μιλήσουμε γιά συνταγές και συμβουλές από την γιαγιά της γιαγιάς της γιαγιάς της γιαγιάς μας!!!!!!!!!
Η Ατζέντα τους βρίσκεται στα χέρια μας και εμείς την θέτουμε στην διάθεσή σας,
γιά να απολαμβάνουν τα ωφέλη ,όοοολα τα εγγονάκια του κόσμου !!!!!!!!

Πού πήγε ο ύπνος των παιδιών μας ; Σήμερα τα παιδιά κοιμούνται λιγότερο!


Όλοι λίγο-πολύ έχουμε συνδέσει το σχολείο με το βασανιστικό ξύπνημα και τη στέρηση του ύπνου το πρωί. Μόνο που τα σημερινά παιδιά κοιμούνται ακόμη λιγότερο: κατά μέσον όρο μια ώρα λιγότερο από ότι πριν από 30 χρόνια.  Μάλιστα το 60% των εφήβων στις ΗΠΑ, μετά από έρευνες, λέει ότι υποφέρουν από υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρα. Το 25% των μαθητών λέει ότι οι σχολικές επιδόσεις του έχουν επιδεινωθεί εξαιτίας της έλλειψης ύπνου και το 20-30%  τωνμαθητών αποκοιμιέται μέσα στην τάξη τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Ακόμη και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας κοιμούνται 30 λεπτά λιγότερο σε σχέση με παλιότερα  και αυτό έχει σοβαρές συνέπειες στην πνευματική τους ανάπτυξη, στη συμπεριφορά τους και στο βάρος τους. Από την άλλη το 90% των γονέων πιστεύει πως τα παιδιά τους κοιμούνται αρκετά.
Ποιος  έκλεψε  όμως μια  ώρα από τον  ύπνο των παιδιών; Γονείς, γιατροί, εκπαιδευτικοί, όλοι οι «μεγάλοι» που αγωνιούν για το μέλλον  τους  και  θέλουν  να  τα  βλέπουν «ξύπνια». Ωστόσο, τα κουρασμένα παιδιά δυσκολεύονται να θυμηθούν πληροφορίες που μόλις προσέλαβαν ,επειδή οι νευρώνες τους έχουν χάσει την πλαστικότητά τους και την ικανότητα να σχηματίζουν νέες συνοπτικές συνδέσεις που είναι απαραίτητες για την κωδικοποίηση της μνήμης.  Επιπλέον η έλλειψη ύπνου ενεργοποιεί έναν μηχανισμό ο οποίος κάνει τα παιδιά να είναι και απρόσεκτοι μαθητές. Με τον ύπνο ο εγκέφαλος μεταφέρει όσα έχει μάθει κατά τη διάρκεια της ημέρας σε «αποθηκευτικούς χώρους».  Επίσης η απώλεια του ύπνου παχαίνει, ενώ έρευνες έχουν δείξει ότι η έλλειψη ύπνου στα παιδιά μπορεί να οδηγεί σε αύξηση του σακχάρου.
Γι’ αυτό «Στο κρεβάτι ολοταχώς!», για γερή μνήμη και  σωστό βάρος, γεμάτοι υγεία!!

Ελεύθερος χρόνος; Ανύπαρκτος! Πάμε να τον βρούμε;

Συμβαίνει σε όλους μας! Τρέχουμε από την μια υποχρέωση στην άλλη, για να καταλήξουμε σε μια κατάσταση που τελικά: τίποτε δεν γίνεται όπως πρέπει, τίποτε δεν ολοκληρώνεται, τίποτε δεν γίνεται έγκαιρα και... σαν να μην έφταναν όλα αυτά; ο χρόνος που απομένει απλώς, δεν υπάρχει!
Συμβαίνει και σε σας;

Κάθε φορά νομίζω πως τα έχω όλα υπό έλεγχο και σχεδόν πάντα ο παράγοντας «απρόοπτο» μπερδεύεται στα πόδια μου. Αποτέλεσμα; Υπερβολική κούραση για να μπουν όλα σε τάξη, άγχος μέχρι αυτό να επιτευχθεί και βέβαια ανύπαρκτος ή έστω μη ικανοποιητικός ελεύθερος χρόνος με ότι αυτό συνεπάγεται!

Ως εδώ! Πρέπει να οργανωθούμε!
Και κατόπιν… δοκιμής νομίζω πως «ανακάλυψα» τα βήματα της επιτυχίας:

Βήμα 1ο
Αγοράστε 20 κάρτες σημειώσεων. Σε κάθε κάρτα, γράψτε ένα πράγμα που πρέπει να κάνετε, ένα που θέλετε να κάνετε, ένα που ελπίζετε να κάνετε και ένα που σκοπεύετε ή ονειρεύεστε να κάνετε. Συμπεριλάβετε τα πάντα δεν έχει σημασία αν είναι μικρά η μεγαλύτερα.

Βήμα 2ο
Αφού καταγράψετε όλους τους στόχους, τα σχέδια και τις ιδέες σας, χωρίστε τα χαρτιά σε 4 στίβες: α. στα πράγματα που είναι σημαντικά και επείγοντα,
β. σε εκείνα που είναι σημαντικά αλλά όχι επείγοντα,
γ. σε εκείνα που είναι επείγοντα αλλά όχι σημαντικά και
δ. σε εκείνα που δεν είναι ούτε επείγοντα, ούτε σημαντικά.
Βήμα 3ο
Κατόπιν τοποθετήστε τις δύο στοίβες με την ένδειξη "μη σημαντικά" μέσα σε ένα συρτάρι το οποίο και θα ξανανοίξετε εφόσον έχετε φέρει εις πέρας όλες τις δραστηριότητες που αναφέρονται στις στοίβες με την ένδειξη «σημαντικά» και φυσικά εάν σας έχει απομείνει χρόνος.
Βήμα 4ο
Ακολουθείτε ευλαβικά τις λίστες προτεραιοτήτων σας και σβήνετε καθετί που ολοκληρώνεται. Οτιδήποτε δεν βρίσκεται στην λίστα με τα σημαντικά, όσο και αν σας «πιέζει», απλά μην ασχοληθείτε. Στο τέλος θα δείτε πως με τον τρόπο αυτό τα πράγματα γίνονται πολύ πιο απλά, χωρίς άγχος και με τον χρόνο στο τέλος να…. περισσεύει!